Våren hänger i luften. Utanför skiner solen, fåglarna kvittrar och bloggarna twittrar

Nyss hemkommen från jobbet! Där har både Lars-Åke "Babbsan" Willhelmsson och Christer Lindarw varit och ätit idag. Blev faktiskt lite starstruck.

Nu skall jag förbereda min överaskningsmiddag till Julia. Hon tror att hon skall få äta micrad falukorv men jag tänkte bjuda på tacos och lösgodis.

Känner mig faktiskt lite avundsjuk på Mamma och Pappa som om 25 minuter skall se After Dark, det hade jag kunnat göra.

Lyssnar på kents sjävlbetitlade debutplatta: ruskigt bra!

Läste gårdagens GT idag och som (nästan) alltid läste jag hela 2sidor intervjun. Där har vi i alla fall gotlands ende riktige journalist Magnus Ireskog. Han och tjejen som skriver krönikor på helgerna(?) det är de som gör det värt att läsa tidningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback