Tack och god natt

Har nog aldrig varit tröttare. Gick och lade mig någongång runt kvart i kvart över sex imorse. Trodde att jag hade sovmorgon och inte skulle börja jobba förän klockan fem. Men så ringer de från restaurangen till en annan extern och undrar om hon kan jobba. Men hon säger nej men går in och väcker mig och Julia någon mellan åtta och nio. Jag är då helt slut och utslagen och förstår aldrig riktigt vad som händer untan tror att jag drömmer när hon frågar om någon kan börja jobba klockan tolv. Snäll som jag är så säger jag att jag kan jobba klockan tolv, allt i tron om att det är en dröm, innan jag somnar igen. Elva ringer mobilen. Steven vill bli insläppt i lägenheten. Det var en jävla tur för jag hade inte ställt om mobilen för jag trodde ju att det var en dröm. När jag vaknar känner jag på något vis att det kanske inte var en dröm och frågar Julia. Det var ingen dröm. Fan.
Börjar jobba klockan tolv och slutar vid sju. Egentligen inte speciellt länge. Men ändå. Sjukt trött. Nu skall jag powernappa en stund sen får jag se om jag blivit piggare. Några är sugna på att gå ut. Men vet. Imorgon pratas det om Kleerup på Trädgår'n. Vi får väll se. Jag är ledig i alla fall.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Kerille

GÖTT!

2009-04-30 @ 11:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback