Story of my dator

Nu så verkar det äntligen som om Data Byrån har lyckats laga min dator.  Jag fick tillbaka datorn förra veckan efter att den varit iväg hos Asus igen. Då återstod fortfarande felet så i går åkte jag tillbaka till datorn och skällde ut dem. Först så var det tvär nit. De kunde inte göra någonting utan var tvugna att skicka datorn igen. Men när jag började ifrågasätta deras seriösitet och jämförde deras kompitens med Elgiganten så kunde de plötsligt göra massor av saker. De satte igång med en gång och bytte ut hårddisken och alla minnena och vid tjugo över tio idag (tjugo minuter efter deras öppning) fick jag ett SMS som sa att de var färdiga. Nu har jag testat datorn hela kvällen och installerat alla programmen på batteridrifft och allting verkar fungera som det ska. Men det krävdes en hel del jobb och att de bytta ut i stort sett allt förutom skalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback