Mmmmm. våfflor.

Kommer hem och öppnar dörren och doften våfflor bitchslappar mig i anskitet. Mmm. Julia har blandat ihop vad som var kvar av den glutenfria våffelmixen efter Våffeldagen. Mmm, de e smaskens


Jobbade i helgen. Det var ganska tråkigt men en sak på lördagen livade upp allt. Jag var på uteserveringen och torkade bord när det inte hände någonting i driven. När jag går där och torkar så ser jag hur ett gäng med skejtarungdomar i fjortonårsåldern som tror att de äger världen går in men kommer ut efter kanske tre minuter. De börjar gå bort mot drivens beställningsstolpe. Omgående förstår jag att nu jävlar skall de jävlas och skrika och vara allmänt jobbiga. Men idag skall de fan få tillbaka.
Jag går in och ställer mig vid vår personalingång (där ser man rakt ut till beställningsplatsen utan att den som beställer ser mig. När de kommer fram så börjar de mycket riktigt att skrika och gorma. Då säger jag vänligt men bestämt. "Det här är en drive in, så ni kan ju ta och brinna i helvetet någon annan stans." Jag tror inte att de var beredda på det klarspråket och de blev helt tysta och lomade där ifrån.

Kommentarer
Postat av: Kerille

Haha, klockrent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback