"knock knock" whos there?

Vad skall vi göra ikväll? Jag skulle ju jobbat men hon som föll över spårvagnspåren hade repat sig så jag slapp. Så nu är det alltså en fri fredagskväll med eventuellt en fri lördag (när Viktoria har kommit på att det kanske är värt att hällsa på sin bror när han är så nära). Det förslag som ligger just nu är att dricka öl,vin,cider i en lägenhet och se på skräckfilm. Känns inte riktigt som om det är någonting för mig. Men det kanske kan bli roligt ändå.

Jag och Julia lade oss och glassade i solen en stund idag. Det var riktigt härligt faktiskt. Även om jag var lite skepptisk innan. Förra gången Julia föreslog att vi skulle sätta oss och sola slutade det med att jag ådrog mig en liten miniförkylning som jag fortfarande släpar på.

Nu är Julia iväg och träffar en kompis. Får se när hon dyker upp igen. Men jag och Fabian reder oss ganska bra ändå. Vi har precis kommit hem från bolget med varsin rödvinare. Ett flak öl. En flaska Vodka och så lite lösa flasköl och lite frans Cider. Så det går ingen större nöd på oss. Framför allt inte nu när jag njuter av lite gammal härlig kent i hörlurarna också.

Att vara i Göteborg det är livet kan jag tala om. Det var riktigt länge sedan jag njöt så här mycket av allt jag gör. Det är underbart. Tack Peter för att vi fick åka.

Julia pratade förresten med chefen (Peter) i morse. Han lät glad över att vi trivdes här. Vi har ju sagt att vi skulle säga om vi skulle stanna efter Göteborg. Om vi nu trivs här så är ju chansen större att vi jobbar vidare över sommaren också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback