Känn ingen sorg för mig Göteborg

Äntligen framme i Göteborg. En halvdags resa med två flygturer och en taxiresa tog detn innan vi kom fram till vår lägenhet på Molinsgatan i centrala Göteborg. Här mötte vi upp två andra externer (dessutom hade vi träffat en redan på flyget på Arlanda). Vi fem tog sedan en halvtimmes prommenad till en Grekiskkvarterskrog (så fantsypansiga är de här att de inte nöjer sig med en kvarterskrog utan en Grekiskkvarterskrog)

Nu har vi bäddat i ordning oss i vår lägenhet (ovanför hos bor ytterligare fem sex stycker som också skall jobba. Men dem har vi knappt hällsat på men det lär vi nog hinna med) Några har redan krypit till sängs och jag och Julia är nog också på väg.

Det finns i alla fall internet i lägenheten. Det skall gå med trådlöst men det har vi inte fått igång så nu bloggar jag med världens kortaste kabel från en pinstol i vår farstu. Men det går det också.

Imorgon vid halv tolv börjar jag mitt första pass här. Slutar vid tio tiden så det är direkt in i hetluften. Det skall bli riktigt roligt. Dessutom så är det derby imorgon då IFK Göteborg möter Örgryte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback