I'm a believer

I'm a believer. Jag tror att det går att leva utan att sova överdrivet mycket. I alla fall planerar jag som om man inte behöver det. För några helger sedan jobbade jag hela nätterna och red på dagarna. På fredag är det dags igen. Planeringen är som följer

  • Torsdag 17:45  Börjar mitt 10-timmarspass på Max.
  • Fredag c:a 04:00 stämplar ut och sätter mig i bilen direkt ut till väte.
  • Fredag någonstans kring 05:00-05:30 slänger mig i sängen och sover ngåon timme fram tills 07:00
  • Fredag 07:00 går upp äter frukost borstar hästen bär ut alla grejerna i bilen
  • Fredag typ 09:00 åker jag i väg mot tävling i Havdhem
  • Fredag 17:45 börjar jag mitt andra 10-timmarspass.
All energiedryckssponsring är nu mer än välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback