I polen doftar världen klor. Men vår lägenhet doftar öl...

Igår var det alltså fest. Vad skall jag säga. Har nog aldrig varit så o pepp men det blev ändå väldigt bra till slut. Även om en studsboll höll på att försöra allting men tillslut studsade bollen iväg bort från oss längs avenyn.

Vi var på ett ställe som hette deep åtminstone hade den häftigaste lilla lampan och den bästa livesaxafonisten till clubmusik. Men det var också allt.

När jag och Julia vaknade i morse visade det sig att vi tydligen var de enda två i vår lägenhet som hade lyckats ta sig hem till vår lägenhet efter krogen. Guldstjärna till oss. Men alla som skulle jobba kom i alla fall till jobbet. Mer eller mindre piggar.

Gais tog emot AIK. Aik vann 1-0. AIK:arna skrek och jublade Gaisarna gick hem och polishundarna var hungriga.

Nu sitter jag på luftmadrassen i hallen och vill somna. Men samtidigt vill jag korka upp en öl och vänta in Fabian med Steven och Julia. Vad skall jag göra? Vad skall göra?

Imorgon jobbar jag mitt enda kvällspass (17-22) eftersom en av tjejerna hade lite svårt att veja för spårvagnsspåren, alltså spåren inte vagnarna, så hon kan inte gå på ena benet just nu. Men jag har nästan hela dagen ledig och kan komma in och bara glida lite.



Det här är studsbollen. Eller som hennes Mamma och pappa kallar henne. Ellen
Studsbollen var med i sveriges värsta bilförare och var den där jobbiga tjejen som verkligen bara ville vara i TV
Ellen är i verkligeheten den där jobbiga tjejen som verkligen bara vill vara i TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback