Heimlich, ja. Ja, Heimlich. Ja!

Att leva livet som extern innom Maxkoncernen är inte nyttigt någon stans.
Jag och Fabian satte oss vid teven runt halv åtta tiden igår kväll och korkade upp första ölen. Sedan rullade kvällen på med Postkodmilljonären, Talang 2009 för att sedan övergå till Madagaskars julspecial, Två föreställningar av en buktalare för att slutligen avslutas med Shrek Julspecial. Då var klockan fyra någonting. Vi hade tagit oss igenom sex, sju flaskor öl och en flaska rödvin. Då gick vi och lade oss. Idag gick vi upp vid elva. Gick till jobbet och åt frukost. Övertalade passchefen att det var lugnt och att vi inte behövdes på en stund. Istället halvsov vi i personalrummet. En timme senare köpte vi Maxlunch innan vi äntligen fick börja jobba. Vi slet som djur i fyra timmar innan ruschen var över (Idag invigdes Gamla Ullevi med en Damlandskamp mellan Sverige och Brasilien.) På rasten åt jag ytterligare en hamburgare. Nu sitter jag och Julia på en luftmadrass och bloggar. Om en stund skall jag byta om och traska upp några våningar och upprepa proceduren från igår. Men imorgon är jag ledig.
Att leva livet som extern innom Maxkoncernen är inte nyttigt någon stans.

Kommentarer
Postat av: Kerille

Haha.. livet på en pinne med lite strössel på.

2009-04-26 @ 11:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback