Everybody sleeps when I'm awake

Ligger i sängen har lite svårt att slappna av och lägga mig och sova. Trotts allt så sticker vi till Götet imorgon. Har egentligen ingen aning om hur de närmsta två veckorna kommer att se ut. Ryktet säger att vi kommer att jobba en hel del. Samtidigt som samma ryktesspridare säger att de skall dra in på personalen nu. Med andra ord kan det bli absolut hur som hellst.

Tänkte att jag skulle hinna med o träffa min syster lite också när jag ändå är på rätt sida av sverige. Jag hade egentligen tänkt att vi skulle gå till Liseberg men nu verkar det som om hon skall jobba de dagarna som det är öppet. Taskig tajming. Kunde du inte väntat med att få jobb i en vecka till?

Om jag är ledig nästa helg funderar jag på att hyra en bil och åka till Varberg(?) och se på när syrran och hennes kille tävlar där. Men med största sannolikhet lär jag ju jobba då. Men man kan ju alltid hoppas.

Sen hade det varit kul och sett en fotbollsmatch också när man ändå skall jobba i en fotbollsarena. Men med tanke på hur sportintresserad Julia är så lär det inte bli så mycket med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback