De där med maten...

Kristian ställde en mycket befogad fråga. Är Maxmaten gratis i Götet. Japp för mig och elva stycken till är den det. Eller jag kan köpa mat för ungefär 100kr/dag. Med andra ord blir det i stort sett Maxmat man lever på. Men ikväll vankas det köttfärssås och spagetti.

Igår kom sängen aldeles för sent. Fastnade i soffan med två andra extener. En från Kristianstad och en från Borås (vilket fotbollslag är det som kommer därifrån?) och pratade om sånt som bara Maxnördar kan tycka är intressant klockan tre på natten med en öl i handen. Vid tre gick jag och lade mig men de andra två fortsatte till klockan fem.
Två av oss stämplade in vid halv tolv efter en halvtimmes prommenad. De e najs.

Ikväll vankas det fest. Skall bli kul.

Kommentarer
Postat av: Linda

Från Borås kommer fotbollslaget Elfsborg. Boråsarna i sig är... väldigt förtjusta i sitt fotbollslag.

2009-04-23 @ 13:25:42
Postat av: Kerille

ELFSBORG för tusan, ELLOS!

2009-04-23 @ 15:17:43
Postat av: Kerille

By the way så känner jag att det finns potential att komma fler inlägg i kategorin "2 weeks in Got.." än i någon annan kategori... Me like :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback