Scary Elton

Jag tänkte sätta igång en ny serie på bloggen nu. En gång i veckan ett tag framåt så blir det bio på champo.blogg då jag lägger upp gammla filmer som jag eller personer i min klass gjorde under gymnasiet.

Först ut i Studio Champo blir det den absolut första filmen vi gjorde i mediaklassen. Året är 2005 platsen är Snäckan i Klintehamn och Elton Eiransson, Sebastian "Battan" Pettersson och Hampus Hägg har inte gått i samma klass i en vecka ännu när "Scary Elton" spelades in. Vi fick i uppgift att spela in en film där följande saker skulle vara med: Närbild på Öga och öron, en stol och skog eller grenar tror jag det var. Kanske var det något mer som jag inte kommer ihåg.

Lägg märke till följande saker under filmens gång: Hur långt hår hade egentligen Battan. När ni hör ljudet av kvistar/grenar som bryts lägg också märke till det "frustande" ljuder som är precis innan. Battans stunts när han faller är inte att leka med.

Sitt tillbaka och njut när Studio Champo ger er en Boys Production --- Scary Elton ---


Kommentarer
Postat av: Linn

Vill du ha betyg på filmerna oxå? :P :)

2008-09-30 @ 11:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback