...

Jag hade tänkt att jag skulle skriva ett blogg inlägg nu, men jag vet inte om vad och jag kan inte fokusera jag har fastnat i Tv-serie träsket och då är det främst Lost jag tänker på. Jag har precis sett klart första säsongen och har nu sett två avsnit av den andra och har lite problem att slita mig. Jag är ungefär 3 år efter alla andra så jag har ju lite att ta i kapp.



Idag är jag arg och trött. Anledning? Julias cykel blev förstörd medan hon jobbade på Max idag. Hon hade parkerat cykeln på cykeloparkeringen bredvid när ett fyllo/drogmissbrukare/pucko fick för sig att han skulle sitta och rycka i den så nu är hela framhjulet skevt och måste bytas. Varför har så många människor sådana stora problem med att hålla isär sitt och andras.
Jag blir trött...



Vintern närmar sig och vanligtivs är det här perioden då jag rider som mest, men just nu har det inte blivit så mycket av det. Jag måste verkligen komma igång och ta mig ut till Väte och rida lite oftare, saknar det.



Living is easy with eyes closed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback