brist

I brist på ny musik så har jag vänt mig lite bakåt i tiden och landade på året 2005 eller rättare sagt jag hörde låten för första gången (låten är från 2002) 2005 när jag gick första året på gymnasiet så var det här låten framför andra som alla i min kompiskrets lyssnade på allt bara för att Emanuel Norrby med flera hade spelat låten på en nyårsmiddag. Bakom låten står Matchbox Twenty som jag nu märkte släppt ett album förra året, det kanske borde ha varit med på min topp trettio lista skall undersöka det. Men låten framför andra är den underbara You're so real.

Jag försökte hitta nån video eller någonting på Youtube, som vanligtvis erbjuder allt, men allt jag hittade var det här. Det är åtminstone låten s håll till godo.


Kommentarer
Postat av: viktoria

Du är så söt när du är så liten och efter va fint att du har hittat den låten nu.. till och med din syrra har hunnit lyssna sig trött på den... har faktiskt två album av dom.

2008-09-02 @ 20:30:52
Postat av: champot

Jag vet att du har två album av dem. Det var nämligen jag som brände dem till mig... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback