Män på gymmet

Jag har alltid inponerats av äldre män på gym som när de byter om bara tar av sig kläderna och utan problem går helt nakna så som gud skapat dem till duschen utan probelm. Män som är så säkra i sig själv att de inte tvekar inför att visa upp sig inför andra utan att skämmas över hur de ser ut och är skapade. Dessa äldre män, för det är alltid äldre män i fyrtio femtio åldern kan stå nakna och prata raka sig eller vad som hellst precis som om de var hemma i sitt badrum fast de är mitt ebland människor de aldrig och dörren kan öppnas när som hellst och gud vet vem som kan titta in.

Dessa män med håriga eller rakade bröst har alltid varit ett folkgrupp som jag har sett upp till och som jag alltid har tänkt, så vill jag också bli någon gång när jag blir vuxen och riktigt trygg i mig själv.

Ni äldre män ni är mina hemliga idoler.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hampus! Vad har ni för planer för nyår?

Om du inte har några så har jag och Zeema planer åt dig o Julia!

/Emma

Postat av: Anonym

Äldre nakna män...

2008-12-15 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback