Starstruck på Max

Det har hänt några gånger förr att mer eller mindre kändisar har varit inne på max. Vi pratar då klassen Mojje, Orup och senast idag Marie Winarve på Radio Gotland. Men igår blev jag starstruck på riktigt!

Fredrik Wikingsson - ja den Fredrik Wikingsson  mer känd som andra halvan i Filip & Fredrik. Han kom in i en blå t-shirt och lyssnade på sin Ipod - Han påminde faktiskt lite om Elton Eiransson. Jag gick förbi kön och såg honom stå där och tittade till en liten sekund och då kom det, den lilla nickningen, den minimala hälsningen, och jag gav en lika minimal hälsning tillbaka...not. Jag vände snabbt bort huvudet och låtsades jobba. Men jag hade honom i ögonvrån och han studerade sin Ipod och mitt arbete växelvis.

Kommentarer
Postat av: newpants

du är GRYM hampus, gullesnutt!

2008-05-25 @ 17:31:58
Postat av: Anonym

Fredrik blev ägd

2008-05-25 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback