Hägg goes Schulman

Bröderna Schulman har jag som de flesta vet börjat lägga ut alla sina sms på sin hemsida. Jag tänkte sno den idén i en egen liten version. Jag tänkte nu bjuda er på några gamla SMS som jag motagit förra året.


Från: Kristian Hederfeld - 18 juli 2007 22:48
Helt seriöst. Vi akn inte låta sommaren glida förbi utan att börja på Tofta, fortsätta på kallis, och avsluta på hp!
Måste ut! Jag är skitsugen

Kommentar:  Vi lät sommaren glida förbi utan den här resan.


Från: Julia Malmborg - 19 juli 2007 00:15
Jag är full :) älskar dig, jätte mycket. Du är den bästa. Är på hamnplan. Pussar

Kommentar: Jag mottog ganska många SMS av den här typen den kvällen. Efter det här SMS ringde Juli och bad om ursäkt för att hon var full för att lite senare skicka ett SMS och be om ursäkt för att hon hade ringt när hon var så full.


Från: Niklas Palmqvist - 08 September 2007 20:44
"Dit är mitt och jag här full" skriver han

Kommentar: "han" i det här fallet är Kristian Hederfeld


(SMS konversation med Mattias Hägg)
Från: Mattias Hägg 21 september 2007 12:36 - 12:57
Vill Sveriges Radio bara mig illa? Lantz i P4/.../P3 har diskvalificerat sig själva! Det får bli P2/.../Jag tycker att jag har varit välidgt tillmötesgående, men det var tydligen fel. Nu får det bli Mix Megapol

Kommentar: Mattias syn på tillmötesgående är lite speciell och nu hänger även Mix Megapol löst.


Det här får räcka för den här gången. Kanske dyker det upp fler SMS i framtiden när jag orkar fortsätta min SMS utrensning

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jag gjorde en helgardering :D

2008-05-11 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback