En ledig dag

Jag och Julia har planerat att ta en dag på Fårö ända sedan innan jag åkte in i Lumpen men det har aldrig blivi av. Fram tills idag.

Vi packade bilen full med mackor, loka, banan, loka, godis, loka, lunch och loka. Vi skuvade upp volymen och poppade till "tonerna" av:
 

Jag och Julia har planerat att ta en dag på Fårö ända sedan innan jag åkte in i Lumpen men det har aldrig blivi av. Fram tills idag.

Vi packade bilen full med mackor, loka, banan, loka, godis, loka, lunch och loka.

Vid elva tiden kom vi fram till Fårösund och rullade på båten mot friheten och lugnets ö, Fårö, och vid kvart över elva hade vi nått fram till första stoppet, Fårö Kyrka och Ingmar Bermans grav.


Sedan bar det av väster ut mot en klättring bland Raukarna och dessutom lite medköpt salladslunch från Signalen

Här skulle man ha kunnat spela in Frodo och Sams vandring i början av "Two Towers" När de upptäcker Gollum.

Efter Sagan Om Ringen Klättringen åkte vi en kort sväng till Sudersand och åt en glass innan vi styrde Saaben mot Visby igen.
En underbart skön dag av den typ som man har aldeles för sällan


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad myyyyysigt!! :D

Man unnar sig alldeles för få av sånna där dagar.. :)



Men! (Och det är ett STORT MEN!)

Jag är riktigt himla upprörd över erat fruktansvärda låtval! Det där va dom två sämsta skitlåtarna, och dom tillhör helt klart de sämsta i USC's historia. T.o.m sämre än dom man inte ens kommer ihåg.



Nåja, jag gillar er ändå :) :)



Ta hand om dig! Puss

2008-05-29 @ 23:20:41
Postat av: champot

Bosnien-Hercegovina förstår jag om du inte tycker om, jag förstår inte själv varför jag tycker om den. Men Sebastian Tellier - Divine måste höras mixad och inte live. Är grym

Postat av: Anonym

Mmmm, jag ska ge den en chans isf, men det är den jag tycker är värst eftersom dom sjunger så fruktansvärt falskt allihopa.. men det kanske är bättre i den mixade versionen. I'll give it a try :)

2008-05-30 @ 17:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback