Rocks i Visby och Skivbolag

Var inne en sväng på Rocks i visby idag och tänkte köpa Lasse Lindhs nya Pool men det visade sig att den inte kommit dit ännu. Varför? Jo för att skivbolagen tydligen glömmer bort att Visby ligger på Gotland och att Gotland i sin tur är en ö vilket gör att det tar en dag längre att få saker hit än att få dem till resten av skivbutikerna. Alltså kommer troligtvis inte Lasses skiva till Rocks fören imorgon - Förhoppningsvis som killern på rocks sa.

För överigt en väldigt trevlig kille som gav ett väldigt positivt intryck av en butik jag nog kommer att besöka lite mer frekvent nu sedan jag blivit omväng i min inställning till att ladda ner musik.
Vem som omvänt mig, tja jag vet inte men läser man J.Bergs inlägg i ett visst forum i en viss tråd om ett visst ämnne som berör illegal nedladning väldigt mycket så förstår man snart hur det hela gått till.

Pris till den som först kan tala om vad namnet på tråden är.


På tal om pris så har det ju legat en annan tävling ute på bloggen nu en stund. Min lilla ett års tävling. Jag skall erkänna att jag trodde att jag skulle få in mer än ett svar, åtminstone två (Emanuel Norrby) men nu känns det som om det är dags att avsluta tävlingen. Speciellt med tanke på att priset redan har delats ut.

Priser gick till
Kristien Hederfeld och jag väntar på ett litet tacktal från honom.
Kristians svarsrad går att finna längre bak i blogghistorien, orkar inte leta reda på hur många rätt han hade nu. Det rätta svaret kommer däremot att presenteras här innom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback