Blogginaktivitet

Blogginaktiviteten här har varit ganska slående på sistonde. Men till skillnad mot förra sommaren så finns det en klar anledning till varför det är så. Min kära dator som i snart fyra år har funnits vid min sida har inte bara börjat sjunga på sista versen utan även börjat spela på utrot.

Fläkten som har krånglat det ända sedan första advent har nu slutat att fungera därför blir datorn jätte varm och när den blir det stänger den av sig själv.
Så nu skall det köpas en ny. Fast inte fören efter sommaren. Men frågan är vad skall det bli för dator. Skall jag forstätta som jag altid har gjort med en PC eller skall jag ta steget över till Mac? Det enda jag vet är att den skall vara bärbar.

Men frågan är alltså Bärbar PC eller en MacBook. Tyck till här bredvid.

Kommentarer
Postat av: Linn

PC!!!

2008-07-01 @ 12:36:14
Postat av: Hederfeld

Jadu Hampis, jag skall också hitta en ny, skall vi ha en leta-dator-kväll med lite mys och lite film.?

Postat av: Anonym

Nu får det vara nog Hampus! Om du inte ens kan ge en liten ress eller iaf något ord om Club Monday Premiären, då känns det ju blaj...

2008-07-09 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback