Sex slutsattser om Nord Irland och Irlandare

  • Irlandare pratar mycket men det ar lite som hander (las, jag vill ha mitt utlovade internet)
  • Irlandskt vatten smakar konstigt (las. jag funderar pa att kopa vatten och skita i miljon, men det tar emot)
  • Pa Irland regnar det varje morgon och kvall (las, jag har inte nagra regnklader annu)
  • Irlandare skulle vilja asfaltera varenda grasplatt (las, allas gardsplaner ar antingen asfalterade eller cementerade)
  • Min chef har den storsta grasklipparen jag har sett (las ovanstaende punkt och lagg saman 1+1, asfalterad grasmatta, jatte stor grasklippare?)
  • Jag har aldrig varit sa sugen pa Sprite som jag ar har (las, vattnet ar sa ackligt sa jag kan dricka vad som hellst)

Kommentarer
Postat av: Hederfeld

Du har helt klart tagit flera steg frammåt med bloggen min vän och har lätt hoppat uppåt på blogglistan! ELLER SÅ ÄR DET FÖR ATT JAG SAKNAR DIG SÅ MYCKET!!!!!!!!!!!!!

/H

2008-01-19 @ 08:39:31
Postat av: Viktoria

Dom kanske lovar mycket men dom pratar i alla fall roligt. Jag är inte hellt säker på att du ska vara helt säker på att vattnet är helt drickbart... det är trots allt nordirland vi pratar om dom tycker förmodligen det är häftigt med lite skit i vattnet. Det brukade vara komedikvällar på måndagar det var där jag första gången såg scrubs låååångt innan den kom till sverige

2008-01-19 @ 19:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback