It's changing out there

It's changing out there, allting förändras och ingenting består säger dom ju och just nu verkar det stämma. Allting förändras verkligen.

Kristian bor inte längre i väte, jag jobbar på Nord Irland. Julia har köpt en dator med Vista istället för Xp. Per har lämnat väte gemenskapen. Förut idag blåste det ute, nu är det vindstilla. George Bush kommer inom ett år att ha avgått som USA's president, kanske har vi istället en "neger" (vill för säkerhetsskulle poängtera att det inte sitter någon negativ bemärkelse i ordet) eller en kvinna.

Kent vinner inte längre alla priserna på alla galorna efter att de har släppt en skiva. Klimatet förändras, tydligen. Därför var det på tiden att champo.blogg.se fick ett helt nytt utseende.


Kommentarer
Postat av: Hederfeld

Jag bor visst i stan:P

Postat av: Hederfeld

Orkade inte söka nånting, så här kommer på ren och skär minnesgrunder mina svar. chansningar förekommer!

1) "Välkommen till min blogg" - alla har den.
2) sitta ut med huvudet genom bilrutan längst tid, alltså från Hemse till Väte.
3) Oj.
4) Estetisk?
5)"Oj, jag ser rakt ner i hennes urringning"
6) Hasse Lindh?
7) Städningspersonalens entré, en riktig pärs.
8) Smutskastning? lögner och svek? hehe..
9) Oj, Jesper, Emanuel, David, Axel och den där siste killen bakom trummorna med långt hår..
10) svart, vit och hampuslögn
11) ingenting. Enda
jag kan.
12) hmm? bilens eget?
13) Den där Miss Li?

2008-01-28 @ 14:24:22
URL: http://www.kerille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback