Har kommer lite Bilder fran Nord Irland

En snabb undersokning visar att majoriteten av mina laser inte har ett speciellt stort hastintresse. Darfor tankte jag att istallet for att skriva om stallet idag sa far ni se lite bilder.

Stallarna
Sa har ser stallarna ut ungafar. Har ar sex av hastarna som jag rider.  Har anvander man inte namn pa hastarna utan nummer. Sa nummren pa luckorna ar vad den hasten "heter"

image16
Har star de andra tva.

image17
Har ar den Synnerligen blota ridbanan som jag rider pa lite nar jag inte orkar tvinga ut
hastarna pa asfalten.

image18
Det har ar mitt kok i en ganska kass panoramabild

image19
Lite av Nord Irlands landskap (Orkade inte ladda upp massor av landskapsbilder nu, kommer
kanske i framtiden)

image20
Ett lite inaktuellt flygfoto over garden, vissa forandringar har gjort. men pa ett ungefar sa har
 ser det ut. Jag bor i huset som ligger langs med ridbanan.

Kommentarer
Postat av: :-)

Nu har jag visserlige ett hästintresse men bara man vet att det heter "skritt" när hästen går så kanske man borde kunna räkna ut ungefär vad en skrittmasin är...

2008-01-15 @ 16:45:52
Postat av: Anonym

för lite fiskbilder

2008-03-14 @ 12:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback