1 års jubileum

Det är egentligen lite sent eftersom chanpo.blogg.se firade ett år i slutet av december, men jag tänkte att det ändå kunde vara kul att fira på något sätt, och hur firar man om inte genom en tipspromenad.

Så här går det till, jag har gjort 13st frågar. Svaret till varje fråga går att hitta i blogg inläggen som har publicerats under året. För att göra det lite enklare så går frågorna i kronologisk ordning, det vill säga, svaret till fråga 1 går att hitta bland inläggen från december 06, svaret till fråga 13 går att hitta  någonstans bland inläggen från december 07.

När du har svarat på frågorna så lämnar du ditt svar bland kommentarerna, fint pris utlovas.
Jag förväntar mig mycket av en viss her Hederfeld som jag vet har följt bloggen sen dess födelse, troligtvis bloggens första besökare. Du har mycket att bevisa nu.

1. Vad var rubriken på det absolut första champo.blogg inlägget?

2. Vad gick tävlingen mellan Niklas och Hampus ut på?

3.Vilket radio program kom på tredje plats i min lista "Topp tre radioprogram", och nämn en av programledarna (plus poäng för bägge (vet du dessutom vilket bolag som producerade andra säsongen av det programmet så är det fem extra poäng))

4. Vad tror jag att jag skall bli anklagad för att ha för musiksmak efter att jag tipsat om Miss Li

5.Återge en kommentar som Niklas fällde under festen med rubriken Fest hos Kristian och Niklas

6. Vem säger jag att Lasse Lindh har fått stå bakom i många år?

7. När påstod jag att den värsta tiden på jobbet är?

8. Vad påstod jag att kerille.blogg.se endast ägnar sig åt

9. Namnge medlemmarna i bandet Gesanca vars musikvideo "The Jasparian" lades ut på bloggen i augusti.

10. Vilka tre olika sorters lögner finns det enligt ett inlägg från september?

11. Vilken låt sa jag var den sämsta låten i min recension av Kents album "Tillbaka till samtiden"

12. Vems fel påstods det vara att min bil åkte i diket?

13. Vilken artist var med flest gånger på min topp 30 album 2007 lista

Rätt svar kommer när jag känner att ni har haft tillräckligt lång tid på er att svara.


Kommentarer
Postat av: Hederfeld

Vilken jäkla chock när man tänkte att man skulle mötas av samma gröna blogg. Med dina nya inlägg, din layout och din sexiga vårröst så kliver du upp på min bloggtopp mannen...

Skall göra testet när jag får tid:P..

Pussen

2008-01-25 @ 13:35:24
Postat av: Anonym

lite synd att kommentarerna nästan inte går att läsa utan att först markera texten, fixa! ;)

2008-01-25 @ 16:25:40
Postat av: Emanuel Norrby

Får man söka på bloggen eller är det utantill-kunskap som gäller? :)

Postat av: Emanuel Norrby

"Gröna" blogg, Kristian? Var den inte orange förut?

2008-01-25 @ 18:46:04
URL: http://emanuelskriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback