Max Dag 1

Supreemmål - två klickar mayo, bacon, sallad (20g) en skiva tomat och en skiva ost.
Maxmål - Två klickar mayo, sallad, lök, tomat, en klick ketchup (stor som en femma) en skiva ost.
Orginalmål - Två klickar orginal dip, sallad, tomat, lök (viktigt att löken är över tomaten) en klick ketchup (stor som en femma)
Friscomål - Friscobröd, Två klickar mayo, bacon, sallad (20g) rödlök, tomat

Det här är några av alla olika burgare som jag har fått plugga in enligt devisen "learning by doing". Stod brediv big pappa boss Peter hela dagen och han pekade och dirigerade mig med en järnhand. Men för det mesta fick jag ändå beröm och han verkade ganska nöjd med mig.

Att jobba där jag jobbade var inte så stressigt som jag trodde att det skulle vara, kanske för att vi jobbade två stycken på en position där man vanligtvis bara är en men ändå. Det kändes inte så stressigt.

Imorgon skall jag stå i kassan och rycktet säger att det kommer 26 st barn och 5st vuxna runt tolvslaget. Kan bli ganska stressigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback