Melodifestivalen -09

Efter mycket om och men är du nu äntligen klart vem som skall axla den stora manteln efter Kristian Luuk som programledare för Melodifestivalen -09, och det blir tyvärr inte Robin Paulsson som jag tror är den som bäst hade axlat denne mantel istället blir det Petra Mede och jag är synnerligen skeptisk mot det beslutet. Visst kan hon vara rolig och visst hon är kvinna. Men sen tar det slut. Hon har inte den rätta karisman och pondusen och hon är inte tillräckligt stark för att ensam leda någonting i den här skalan.

Nej ett visst uns av besvikelse sprider sig innom mig och allt jag kan se framför mig är drömmen om Robin Paulsson i kostym på en sprakande melodifestivalscen gå i kras...


Kristian varför lämnade du oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback