Man vet att man flyttat hemifrån när...

...man inte längre har internet hemma automatiskt utan måste engagera sig själv på något vis för att få det. Men klyftig som jag är har jag hittat en enkel och snabb lösning på problemet vilket även innebär att jag inte kommer att surfa mer än nödvändigt. Jag utnyttjar helt enkelt uppkopplingen som finns på jobbet. Så nu sitter jag vid ett bord i serveringen på max och skriver blogg, läser nyheter, kollar mail och betalar räkningar. Allting är precis som om jag hade suttit hemma förutom att jag sparar massor av pengar och folk tittar konstigt på mig när jag sjunger med i musiken.

Spelade en kvälls tennis match mot paret Hederfeld/Smitterberg ikväll eller rättare sagt jag spelade mot Hederfeld i paret Smitterberg/Hägg vi åkte på storstryk men mot slutet blev det omöjligt att spela då bollen aldrig syntes ens när jag höll den i min egen hand. Mörkret tog den slutgilltiga segern.

På tal om kylskåp så såg jag en härligt film för någon vecka sedan med underbara skådespelare så som Jason Stateman (kan någon föresten svar på frågan, varför är inte han någon stor kändis?) Brad Pitt (som troligtvis gör en av sina bästa roller ever som tattaren Mickey) och massor av andra som inte är så namnkända men fortfarande underbart duktiga. Sedan så bjuder ju filmen på några fantastiska citat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter filmen då? :/

2008-08-26 @ 17:13:38
Postat av: champot

pucko kolla på klippet...

2008-08-26 @ 21:49:00
Postat av: Kerille

Klockrent HH! För första gången sen hösten 2006 så går jag in och ser TVÅ nya inlägg. Det senaste utmärkt med ett klipp som grädde på mosen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback