Flyttider

I tisdags flyttade jag och Julia in i en liten etta med kök på Signalgatan så hela veckan har gått i flyttandets tecken men nu börjar ganska mycket saker att komma på plats men ännu återstår en hel del små fix som prydnadsljus, cd skivor sängbord och sånt och så måste vi äta allting framför tv'n eftersom vårat köksbord är fullt av små grejer som skall städas bort.

Nu är tanken att jag skall få lite struktur på livet igen, ni vet sådär som man hade när man gick/går i skolan när man går upp en viss tid varje dag, äter frukost, luch, eftermiddagsfika/mellis, kvällsmat och kanske lite kvällsfika/nattmakiss. Man tränar några gånger i veckan och ridar alla hästar som skall ridas och så. Får se hur det går nu när man har oregelbundna arbetstider och så men lite struktur borde man nog kunna få.

Just nu så saknar jag nya musikuppslag, jag trodde verkligen på Coldplays Viva La Vida men än så länge är det en besvikelse men jag har inte gett upp hoppet ännu. Men jag saknar fler låtar av Markus Krunegård eller någon helt ny stärna. Kanske kan någon ge mig ett tipps.

Kommentarer
Postat av: .

Oregelbundna arbetstider är verkligen störtjobbigt ibland...

2008-08-25 @ 11:32:18
Postat av: Emma

Oh:) inflyttningsfest?? :D kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback