Coldplay

Mmmm, jag hade glömt hur underbara Coldplay är tills jag råkade sätta på Don't panic igår och nu har jag lyssnat igenom det lysande albumet X&Y och det enda jag längtar efter är att få höra nya albumet.

På tal om musik så har vi på max nu uppdaterat våran Max Radio vilket innebär att vi nu även spelar svensk musik på engelska och att alla gamla låtar med Magnus Uggla, Tomas Ledin och Di Leva är borta och ersatt med bra ny musik som Autisterna, Miss Li, Markus Krunegård, Robyn och Kleerup för att nämna några. Genast har det blivit mycket roligare att jobba.

Os rullar på och är nu inne på sista veckan. Jag vet inte när jag senast hade sådan dålig koll på ett OS det är nästan pinsamt men jag lyckades åtminstone att se Kallurs lopp, eller lopp och lopp det blev ju inte så mycket löpt för hennes del tyvärr. Men det jag skulle komma fram till var att jag inte kan förstå den tittarstormen som tydligen har utlösts på grund av intervjun som gjordes av en SVT reporter efter loppet. Han gjorde sitt jobb och Kallur stod till och med och skrattade lite även om man märkte att det var ganska jobbigt just då.
Då tyckte jag att det var värre när de intervjuade Therese Alshammar efter det att hennes baddräkt hade spruckigt precis innan hon skulle i bassängen.

Kommentarer
Postat av: Linn

ååh, inte visste jag att du gillar coldplay! :D vilken trevlig överaskning.. tyvärr måste jag säga att det nya albumet inte alls är lika bra, det finns nån låt som är helt okej, riktigt bra faktiskt, men det mesta är flum.. fast du kanske tycker det är bra, vem vet? :)



hoppas inflyttningspresenterna smakade ;)

2008-08-22 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback