Veckans låt v.13: Håkan Hellström - Tro och Tvivel

Vecka 13 är Håkan Hellströms vecka, hade inte Lasse Lindh släppt skiva den här månaden också så hade det varit Håkans månad, kanske till och med Håkans halvår. Därför måste Veckans låt v.13 vara en av Håkan Hellström. Det blir utan tvekan öppningslåten Tro och Tvivel.

Egentligen har jag inte så mycket att säga om låten Tro och Tvivel, eftersom jag redan har skrivit om låten i reccensionen av Håkans platta. Det enda jag kan säga är att det är en underbar låt som trotts sin inte alltid glada text får mig att bli glad och pepp. Jag lyssnar på den på väg till nattpassen på max för att vakna och orka med, och jag lyssnar på den på vägen hem igen för att jag har stått och sjungit på den hela kvällen och nu bara måste få höra den igen och igen och igen och ingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback