Samtal med max

Ibland blir man ju lite rädd. Som idag till exempel. En av mina chefer på max ringde och frågade om jag kunde komma till jobbet lite tidigare på månad så att vi kunde sätta oss ner och prata lite. PRATA LITE!!! VAD HAR JAG GJORT? Är min omedelbara tankte. Har jag inte klappat om kassaapparaten som man bör. Eller har jag mobbat fritösen för at den är fet. Man blir ju som sagt lite orolig. Men nu kunde jag inte komma lite tidigare på måndag eftersom jag och Mr Hederfeld skall gå våran drinkblandarkurs. Så snart kan jag titelera mig drinkblandande författare och hamburgervändare. Det är det inte många som kan.



Just nu lyssnar jag på
Kent - Berlin (Simon Brenting Remix)
Kent - Det kanske kommer en förändring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback