Facit

Egentligen ganska ointressant men eftersom jag har lovat att jag skulle lägga ut facit till mitt quiz som jag hade för någon månad sedan så kommer här facitet.

  1. Vad var rubriken på det absolut första champo.blogg inlägget?
    SVAR: Sammanfattning av den senaste tiden
  2. Vad gick tävlingen mellan Niklas och Hampus ut på?
    SVAR: Att hålla huvudet utanför vindrutan längst.
  3. Vilket radio program kom på tredje plats i min lista "Topp tre radioprogram", och nämn en av programledarna (plus poäng för bägge (vet du dessutom vilket bolag som producerade andra säsongen av det programmet så är det fem extra poäng))
    SVAR: Starkt Material, Anders Johansson, Patrick Ehrns, Baluba
  4. Vad tror jag att jag skall bli anklagad för att ha för musiksmak efter att jag tipsat om Miss Li
    SVAR:tjejmusik
  5. Återge en kommentar som Niklas fällde under festen med rubriken Fest hos Kristian och Niklas
    SVAR: O fan nu såg jag rakt ned i hennes urringning (Niklas) Här kommer en trotoarkant men det skall nog gå br(Niklas) Den kan vara bra att ha
  6. Vem säger jag att Lasse Lindh har fått stå bakom i många år?
    SVAR: Lasse Lindh
  7. När påstod jag att den värsta tiden på jobbet är?
    SVAR: När städtanterna kommer
  8. Vad påstod jag att kerille.blogg.se endast ägnar sig åt
    SVAR: Film resuméer
  9. Namnge medlemmarna i bandet Gesanca vars musikvideo "The Jasparian" lades ut på bloggen i augusti.
    SVAR: Emanuel Norrby, Jesper Wejde, Axel Bjärgvide, David Pettersson, Jonatan Frisk.
  10. Vilka tre olika sorters lögner finns det enligt ett inlägg från september?
    SVAR: Löng, förbannad lögn och statistik
  11. Vilken låt sa jag var den sämsta låten i min recension av Kents album "Tillbaka till samtiden"
    SVAR: Ensammast i sverige
  12. Vems fel påstods det vara att min bil åkte i diket?
    SVAR: Grodan bolls
  13.  Vilken artist var med flest gånger på min topp 30 album 2007 lista
    SVAR: Miss Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback