Våldtäksmän

Idag dömdes "Stureplansprofilerna" till fyra års fängelse.


Åklagaren pratade om att den våldtagna 19åringen återigen litade på rättsväsendet i Sverige, och att den här domen slog fast att ett nej alltid är ett nej även om det vid tidigare tillfällen har varit ett ja.

En av "männens" - om man nu kan kalla våldtäktsmän för män - advokater tyckte synd om sin klient för att han skulle få sitta fyra år i fängelse, det är ju synd om stackaren tyckte han.

Jag tycker att han borde vara glad istället, för om jag hade fått bestämma så hade det inte räckt med fyra år. Lägg till ett par år till och straffet könsstympning så börjar vi närma oss vad sådana möss förtjänar.


Det finns brottslingar som jag kan ha medlidande med, en sådan brottsling är mannen som råkade skjuta ihjäl en moppedist som i flera år har mobbat mannens son och mordhotat hans familj. En brottsling som jag kan ha medlidande med är det ungdomsgäng som råkade misshandla en 16årig pojke så att han avled av skadorna. Men när det kommer till våldtäktsmän har jag ingen som helst förståelse. Om ni nu är så fruktansvärt kåta så får ni väl ta och slå på en porrfilm och lätta på behovet. Dessutom var ni ju två stycken, ni kan väll hjälpa varandra, "man blir inte bög för att man suger av en kompis"!


Och jag vet att jag inte känner till all bevisning, men jag tycker mig ha hört tillräckligt för att kunna komma till en slutsatts.


Så jag har bara en sak att säga, ha fyra roliga år i fängelset, och när ni kommer ut så kanske ni har lärt er någonting och jag skall omvärdera min syn på er. Men till dess är ni inte värd mer i mina ögon än ett packet Frollic hundfoder.


(Jag vill bara tilläga att det här inte är speciellt riktat till just dessa två utan till våldtäksmän överhuvudtaget som inte har lärt sig indebörden i ordet NEJ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback