Rugby VM final Sydafrika Vs England

Igår avgjordes världens tredje största sporthändelse (efter OS och Fotbolls VM) och många svenskar har ingen aning om hur det gick (eller ens att det var)

Jag tar därför min samhällsplikt och medelar er att Sydafrika vann med 12-6 mot England. I en match där det egentligen var England som tryckte på men Sydafrika spelade en bra och tät defensiv.

En något anorlunda händelse i matchen var denna.



Vill du börja spela rugby så kan jag tipsa om att det är träningar i Vibble varje söndag halv tre. Vill du ha en närmare vägbeskrivning så skriv det under kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

då undrar jag vart superbowl tar sig in på listan..?

2007-10-21 @ 20:58:58
Postat av: Anonym

Faktiskt, jag vill inte verka besserwisser eller liknande men är inte Superbowl världens största? 40 miljoner tittare?..

2007-10-21 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback