Lumpen, nästa!

Jaha, då har man arbetat sista dagen på G.A.D, man har ringt Jane och sagt att man inte kan ta fler vikariejobb. Man har varit och klippt håret kort. Man har fört en intensiv träningsperiod senaste veckorna. Allt tyder bara på en enda sak. På måndag är det dags. På måndag RYCKER JAG IN!!!! Då är jag inte längre Hampus Hägg utan
9547 Hägg (eller något i den stilen)
    Jag skall göra värnplikten som Bevakningssoldat beriden högvakt. Det innebär att min huvudsakliga uppgift kommer att vara att vakta Stockholm Slott och Drottningholms slott. Jag kommer att få stenhård träning i att gå och stå snygg.

Så om ni vill se mig någon gång de närmsta månaderna så kan gå in på
högvaktens hemsida och se när 4.skvadron har hand om högvakten.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jahaaa det var därför du sa att det skulle vara sista helgen! nu är jag med:) Vad roligt! Då skall jag minsann åka och titta på dig när jag är i sthlm:P syns i helgen kanske.. Kram

Postat av: newpants

jag tror dom kan komma högre om dom slipar på tekniken, att dyka är väl ganska ute? nej, ryggen före har ju visat sig vara de bästa, nu ska dom bara hitta en baskethäst och skicka in den i höjdhoppstävlingar...

2007-10-26 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback