Harry Potter och Dödsrelikerna

Jag håller just nu på att läsa den sjunde och sista(?) Harry Potter boken Harry Potter och Dödsrelikerna och efter att ha läst ungefär 600sidor har jag bara en sak att säga: Den är hemsk den är hemsk jag hatar den den är hemsk det är den bästa boken jag läst...

Det här inlägget är skrivet under den korta tid som jag har lyckats slita mig från boken men det enda jag har i tanken är hur det skall sluta... jag tänker på det så mycket att jag nästa måste skriva ut mina tankar och funderingar men jag tror inte att alla läsare skulle tycka att det var så kul... så det blir helt enkelt inte mer.

Jag vill bara avsluta med att citera min käre vänn Jonna Hoas när hun fick reda på att jag inte köpte Harry Potter på engelska utan väntade tills den kom på svenska... "VA! HUR KAN DU?

Så till alla er som inte köpt den eller läst den, HUR KAN NI!!!


Kommentarer
Postat av: ;-)

Så här gör man: Man låter bli att läsa den första vilket uppenbarligen räddar en från tvångstankar om att läsa övriga.

2007-11-26 @ 13:06:27
Postat av: Anonym

fast jag tyckte att slutet var dåligt

2007-12-05 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback