Spännande telefonsamtal (01:10)

Klockan 01:10 natten till Onsdagen ringde min mobil. Långsamt vaknar jag till liv och tar upp mobilen och läser: Niklas Palmqvist mobil. Svarar med nyvaken röst men möts inte av vad jag hade föväntat mig (dv.s. Niklas) utan jag möts av Kristians ljuva stämma. Först pratar han om någonting som jag inte längre minns. Sedan kommer han fram till sitt egentliga ärende konversationen går ungefär såhär
Kristian (K): Alltså, vi (Kristian och Niklas) åt ju lunch vid typ tolv.
Jag (H) (H som i Hampus inte H som i Jag): Mmmm
K: Sedan köte vi 1 kilo godis som vi åt upp så då åt vi ingen kvällsmat.
H: hahahah
K: Så nu började magen att kurra. Så tror du att Max har öppet?
H: hahahahaha, Du ehh jag har ingen aning faktiskt, men det tror jag åk och kolla

Sedan börjar vi disskutera en eventuell utgång på Sävefest ikväll (Onsdag) på hamnplan för att sedan gå vidare till helgen och Snook på Gutekällaren och till sist in på nästa veckas Mösspåtagning och resten av studentfirandet. Och från det in på något djupare samtalsämnen.

Så klockan 01:10 inleddes ett ungefär 20 minuter långt samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback