"Jag citerar, CITAT!".

"Vem bestämmer rätt och fel när moralen är död?"


"Livet är hårt men du måste vara hårdare"                                "What Would Jesus Do?"



"Allt är inte vad det till synes verkar vara"

"Lämna det bakomflutna före dig"

"Snarka och du får sova ensam"                          "Le och världen ler mot dig"


"Ge mig tips och goda råd                      "Livet är en stor vit lastbil, som far fram med
så att jag kan göra helt tvärrtom"          all sin styrka och makt"


"Greenen är som en fläskkoklett fast mindre"

"Det som inte är tål att skämtas med,det förtjänar sällan att tas på allvar"

"Ingen kräver att du skall vara perfekt "

"Always look on the bright side of life"

"En bra politiker måste kunna förutse vad som skall hända om ett år,
sen måste han ha en bra förklaring till varför det inte blev så"


"Och så går en dag ifrån vårat liv och kommer aldrig åter"

"Lyckan är lik en parfym,

vi kan inte stänka den på en annan

utan att ett par droppar faller på oss själva"


"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror att de har fått den största biten"


"Var sak har sin tid, att leva har sin, att dö har sin"


"Jag har inte varit i tv, men jag finns ändå"


"Det enda jag har att säga om den här putten är att klockan är kvart över tre"

 

"Vill du veta någonting om vägen framför dig 
fråga dom du möter"

"Alldrig har så många haft så få,att tacka för så mycket"


"Livet är som en jordgubbe, det går upp och ned"



"Ju mer jag tänker på saken,

dess tydligare tycks det mig att livet är till helt enkelt för att levas"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback