Ung författare debuterar

Igår besökte jag Gt och min date med Eva Bofride. Vi pratade om det mesta och drack gott maskinkaffe. Jag kände att jag fick framd det viktigaste om min bok och det blev även bra skrivet. Tommy Söderlund (personen som jag senare på kvällen var på förfest hos)
För er som vill läsa det kan ni gå in på
www.gotlandstidningar.se och söka på Hampus Hägg.

******

Jag lämnade även inn boken till tryckeriet igår och de skulle titta på den och ringa idag eller imorgon om det behövde göras någonting mer med den. Så idag ringde de när vi låg och såg på "Säg att du älskar mig" tyvärr fick Kristian tag på telefonen först och svarar med den vänliga frasen "Fan, jag ser på film". Tryckeri killen skrattade åt honom och kallade honom senare för efterbliven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback