Öppet brev till Kristian Hederfeld (Kerille.blogg.se)

Till Dig Kristian Hederfeld! Som den senaste tiden har ägnat allt större energi på att klaga på bl.a. mig för att min blogg uppdateras för dåligt.

Nu är det så Kristian att vi (som kristian klagat på(forfin.blogg.se och tallriksmodellen.blogg.se bla.a.) har någonting som kallas liv. Någonting som du uppenbarligen inta har.

Dessutom har vi någonting som kallas för urskilljning. Vi skriver inte vad skit som hells i våra bloggar bara för att det skall skrivas någonting.
Vi ägnar oss inte åt att ge film resumér på filmer om och om ingen. Vi ägnar oss åt att skriva viktigare och intressantare saker än Hampus uppdaterar aldrig sin blogg den ungen och saker som Hampus är en sittkissare som aldrig uppdaterar sin blogg. Den dagen då du Kristian Hederfeld börjar skriva om någonting vettigt så skall jag återuppta mitt bloggande igen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det var på den tidan hampus skrev blogg (kul blogg) och alla skulle skatteskrivas... o.s.v.

2007-07-30 @ 19:02:41
Postat av: Krille

Tack :D Fast det hade varit roligare om du inte sa att du hade uppdaterat så att jag blev tagen på sängen när jag gjorde min rutincheck.
Sittkissare och Unge? Var fick du det ifrån?

Postat av: Krille

För att rentvå mig lite iaf, så måste jag få påpeka att jag bara har skrivit de kommentarer som är undertecknade av mig! Några andra måste ha påpekat din inaktivitet också!? Puss

2007-07-30 @ 21:55:13
URL: http://www.kerille.blogg.se
Postat av: Krille

Och när har jag klagat på Tallriksmodellen? :P

2007-07-30 @ 21:58:54
URL: http://www.kerille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback