Riktig halka!

Efter alla anklagelser från Kristian om att jag aldrig har varit med om att någon verkligen har varit i diket så kan jag nu säga att jag har sett det och jag har försökt att hjälpa till att dra upp det!

Allt hände igår kväll! Jag mamma och pappa sitter framför Tv:n och Gramisgalan har precis slutat (En mycket bra gala i år, fantastiskt bra uppträdande av Martin Stenmarck, Mando Diao och Snook m.fl.) och pappa skall precis gå och lägga sig. När det knackar på dörren! Länge och ihärdigt knackade det, ungefär som att personen som knackade var hotad till livet. När pappa väl öppnar står där en liten pojke, född 81, och sägger att en minibuss med massa tjejer ligger i diket en liten bit längre bort! Som de goda medmänniskorna vi är i våran familj kastar sig pappa in i traktorn och åker bort! Jag och mamma sitter kvar och ser på lite eftersnack från gramis på Tv400. Då ringer telefonen! Det är pappa, han är på väg ner i diket med traktorn också. Vi åker bort och ser en minibuss ståendes i diket, rättelse! Andra sidan diket! Vi konstaterar snabbt att det inte går att dra upp bussen! Så mamma börjar dra traktorn med den andra traktorn medan jag går runt och är almänt trevlig och uppmuntrande till de stackarna som har en minibuss nästan inne i våran skog och inte vet vilken socken de är i!

Kommentarer
Postat av: Liiina

En liten pojke som är född 81...hrmf!! han är ju för allt i världen äldre än dig...

Jag har hört snackat här ute i hemse om den minibussen och traktorn i diket...haha

2007-02-11 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback