Omslag och tryckeri - Klart!

Det börjar närma sig slutskedet nu, om två veckor skall allt vara färdiga och om yterligare två veckor skall allt vara korrukturläst och skickat till tryckeri!

Var i kontakt med tryckeriet idag, gick riktigt bra och den kommer att trcykas hos books-on-demand och kommer då också att finnas till försäljning, i första hand på deras hemsida (
www.books-on-demand.com)
Men det är inte gratis att trycka böcker har jag fått erfara men det kommer troligtvis att lösa sig. I går (Onsdag) fick jag ett bidrag av Torneamentum som täcker en tredje del. Nu skall jag bara hitta ytterligare någon sponsor. Så sitter du inne med ungefär 2000 kronor så kan du höra av dig till mig!

Sedan skall en bok även ha ett omslag som jag var och arbetade ut tillsamans med min bror, (eller han gjorde grovjobbet medan jag tittade på Vänner) kommer troligtvis att bli väldigt bra, nu återstår bara min del av det arbetet, och det är att få in bilden på datorn så att jag kan göra den till PDF och skicka den till tryckeriet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback