I en SAAB med Kristian i första halkan

Idag var jag Kristian och Niklas ute i Kristians SAAB 900 och sladdade i den första halkan!

Resultatet blev följande i nämnda ordning

1. Nära att sladda in i en refug
2. En handbromsslad med handbromsen bak, vilket resulterade i att vi åkte rakt in i en stolpe!
(Men skam den som ger sig!)
3.Vi fortsatte till Flextronics parkeringen och sladdade runt ett tag med gott resultat, innan Kristian blev övermodig och körde rakt upp i en häck/rabbat
4. Vi lämnade där efter Flextronics efter att en gubbe tittat argt på oss ett tag, vi åkte istället ut mot brandstationen, och nu fick kristian ordentlig sladd och vi åkte ned i ett dike med bakändan men kom upp igen, höll på att plocka en vit vägstolpe på vägen. Vi kommer upp och kristian tror att han har fått kontroll på bilen igen, tänk så fel man kan ha. Bilen fortsätter att sladda och vi åker rakt ned i ett dike! Och kommer inte upp! Det slutar med att jag och Niklas får hoppa ur bilen och knuffa upp den ur diket.
Efter det bestämer sig Kristian att det får räcka. På vägen hem ser han ut ungefär som en tio årig pojke som är på väg för att berätta för pappa att han har sparkat bort sin första fotboll! (Bilder på spåren kommer senare för den som vill se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fråga kolon... jag har en saab 900 men jag kan inte sladda med den? hur ska jag göra då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback