Höjden av trötthet

Idag är dagen då Hampus somnade vid halv sju!

Efter att ha ätit en underbar middag tillsamans med mor o far och drängen så gick jag upp på mitt rum för att byta om till lite bevämare kläder och för att sedan sätta mig och börja fundera över sommarjobb.
Tack vara lite sömn natten innan och ett uttömmande träningspass så tänkte jag att jag kunnde ta en stunds vila i sängen och se någon av alla dokumentärerna som finns på Sagan om Ringen trilogi DVD:erna som jag lånat av min bror. Sagt och gjort satte jag en dokumentär om hur Gollum gjordes.  Men innan jag han säga Gollum, Gollum hade mina ögonlock gett upp kampen och jag somnade in. Efter ungefär en timme vaknade jag igen och gick upp och in till pappa på kontoret för att konstatera att jag faktiskt aldrig såg klart dokumentären och gick därför tillbaka in i sängen igen och drog täcket över mig och startade om filmen igen. Men innan Andy Serkis hade varit med på TVn för första gången så hade jag somnat igen och vaknade inte förens klockan tio!

Nu skall det undvikas att samma sak händer imorgon och därför signar jag nu ut och går och lägger mig igen. Troligtvis kommer jag inte kunna somna nu bara för att jag skall få ett helvete imorgon kväll igen. Min kropp hatar mig och har satt mig i en ond cirkel den jäveln

Kommentarer
Postat av: Fröken T

Jag är helt suverän på att imitera Gollums röst :) Fast man ska välja sina tillfällen, det är ju rätt avtändande, fick jag höra sist jag gjorde det. Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback