Jag är för globaluppvärmning!

Idag kom snö helvetet tillbaka!
Och när jag sitter och ser flingorna falla och täcka den nyss gröna gräsmattan med vit sörja (och inser att det nu kommer ta ännu längre tid tills dess att det blir sommar) bestämmer jag mig för att om det skulle vara varl idag så skulle jag rösta för globaluppvärmning! Jag ser absolut ingenting dåligt med att det skulle bli lite varmare här upp! Tänk er att slippa snön, slippa att lägga massa pengar på att åka till Spanien för att bli brun.

Då kanske någon säger att vattennivåerna skulle stiga och hela Holland skulle ligga under vatten! Då kontrar jag med att säga: Vad bra då har vi ett probelm mindre, vad är Holland egentligen, ett land för knarkare! Det bässta skulle vara om vatten nivåerna steg så mycket så att Amerika kom under vatten!

Go globaluppvärmning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dock så flyttas varmvattenströmmarna i de trora haven, golfströmmen som håller skandinavien varmt är inget undantag.. De blir nog bara jälvligt mkt kallare här på lång sikt :P

2007-02-05 @ 22:35:55
Postat av: Anonym

men tanken ang. holland lockar

2007-02-05 @ 23:14:55
Postat av: Viktoria

Klaga inte på Vädret i Sverige. Vi kan för tusan flytta vart vi vill så det är bara att packa väskan och bosätta sig i ett varmare land om det inte passar.

2007-02-06 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback