Hockeyhelg

I helgen var jag i stockholm tillsamans med min kära far och min ena broder!

Själva anledningen till hela resan var att det i helgen var LG hockey games i Globen.
Jag och mamma hade gett pappa och Rikard varsin biljett till matcherna Tre Kroner - Ryssland och Tre Kronor - Finland. Självklart hade jag passat på att köpa biljetter till mig själv också.
Helgen kan sammanfattas såhär!

*Rysslandmatchen blev tyvärr aldrig speciellt spännande. Det mest spännande var om pappa skulle lyckas ta sig ifrån stockholmfyllot i periodpausen som (efter att han har fått reda på att vi kom från Gotland) står och nästan skriker ut, VI finns här för Er!

*Melodifestivalen gjorde ett lyfft från förra veckan. Och Luuk blir bara bättre och bättre

*Finlandmatchen var otroligt bra! Bra publiktryck en match där ingen hade någonting att förlora och sattsade allt. Och dessutom hade vi platser precis bakom det finnska målet när matchens enda mål kom. 1 - 0 Tre Kronor

*Vasamuséet var väldigt intressant.

*Åka båt är tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback