Klockan är 06:45...

...och väckarklockan har precis ringt för att väcka mig inför en hård arbetsdag som slöjd lärare. Men jag hinner inte mycket mer än stänga av larmet innan mobilen börjar låta igen. Nu är det inte larmet som låter utan min ringsignal. Jag svarar med så lite morgonröst som möjligt och hör då i andra ändan den lärare som jag skulle ha vickat för. Tydligen är hans kurs "inställd" och han kan ta sina lektioner idag ändå. Jag vet inte men jag tror inte så mycket på inställd. Jag tror rycktet om mig har gått jag tror att jag måste leta mig en ny arbetsplats. Vänta jag har en ny arbetsplats... moahahaha...(ondskefulltskratt(jag vet inte varför(det passar ju egentligen inte in hjär(men nu är det ändå skrivet så skit samma))))

Kommentarer
Postat av: Amanda

man undrar ju då vad det är för rykten om dig som gått? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback