Tempelriddernes skat 2

I onsdags var det visning för danmarks nya ungdomsfilm Tempelriddernes skat 2 på Röda Kvarn.
Filmen spelades in i Visby under sensommaren 2006 och bl.a. jag var inhyrd som riddare.

Filmen var faktiskt ganska bra, även om det blir lite jobbigt att se en film där de pratar danska och textningen är på engelska men det var bra skådespeleri och det var snyggt filmat.
Sedan var det ju självklart extra roligt att ens ansikte och häst syntes upprepade gånger i filmen.

Gå in på
www.tempelriddernesskat.dk och se trailern, och Tv-spotarna (en 15 och en 30sek) Håll utkik efter en riddare i svarta kläder. Det är jag.

Nu sätter jag ckeck i min 101 saker att göra innan du dör bok, på att medverka i film och att vara nämnd i eftertexten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback