Sävefest

Skulle ju egentligen inte gå på Sävefesten igår. Men julbaket var ju klart så tidigt så man kunnde ju inte låta bli! Så jag kastade mig i bilen och åkte iväg, fick åka omvägen över Stenkummla o hämta Mattis också, men det var det värt! På vägen ner till hamnplan tog vi o ringde Jocke också! Det var kul!

Men sen kom man ju ändå inte in när man väl kom fram! Orka stå i kö i typ en timme för att sedan sätta sig i 18års baren för att det är enda stället där man får plats! Nej då går jag häldre till något bättre! Igår var något bättre Surfers. Visserligen slängde de ut alla, för att någon (säger inga namn men vi kan väl säga att niklas hade ett finger med i spelet) tog sprit ur baren, men de var kul så länge det varade.

Sen när man väl hade orkat gå hem från Hamnplan till Kristian o Niklas tillsamans med Mattis så fixade Niklas så att all ström i hela huset försvann, vI har fortfarande inte fått tillbaka den!

Kvällens införtjänade grejer! Två snappsglas! En spritflaske tapp, ett par byxor, en tjuga! Det är helt otroligt vad mycket man kan hitta när man är ute!

Kommentarer
Postat av: Krille

Hahaha, mycket kul kan man hitta! Det nämndes aldrig att Niklas blev portad??!

Postat av: Hampus

Nej jag hade tänkt o beskona honom det, men vid närmare eftertanke... Varför då?
Har lagt till den biten nu:D

2007-01-04 @ 11:21:47
URL: http://champo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback